بهترین دستگاه های ارتودنسی بزرگسالان کدامند؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 28 آذر 1400
بازدید : 260
نویسنده : mozhgan

رایجترین دستگاه هایی که برای صاف کردن دندان های بزرگسالان مورد استفاده قرار میگیرند عبارتند از:

بریس سرامیکی

بریس های سرامیکی در واقع از براکت های همرنگ دندان که شفاف هستند و از جنس سرامیکند مورد استفاده قرار میگردند. این بریس ها برای بزرگسالان در هر سنی توصیه می شود زیرا از نظر ظاهری زیبا و قابل استفاده هستند.

بیشتربخوانید... ارتودنسی در بارداری

بریس لینگوال

 بریس های لینگوال همان بریس های فلزی معمولی هستند اما به جای اینکه به جلوی دندان ها متصل شوند به پشت دندان ها وصل میشوند. نصب آن ها دشوار است و معمولا هزینه بالایی نیز دارد.

اینویزیلاین ها

اینویزیلاین ها همان پلاک های ارتودنسی دندان هستند که ظاهری شبیه به گارد و محافظ دندان دارند. جنسشان معمولا پلاستیکی است و بیشتر برای ارتودنسی بزرگسالان مورد استفاده قرار میگیرند.

 بریس با براکت های طلا

 این بریس ها مشابه با بریس ها فلزی رایج معمولی هستند و همان اجزاء را دارند. با این تفاوت که براکت های آن ها از استیل یا فولاد با یک لایه روکش از جنس طلا ساخته شده  است. این بریس ها گرانقیمت هستند اما ظاهری بسیار زیبا و مجلل دارند.

بیشتربخوانید... ارتودنسی فانکشنال

بریس تیتانیومی

 این بریس ها دقیقا مشابه با بریس های فلزی مرسوم هستند با این تفاوت که برای بزرگسالان نصب میشوند. زیرا به نسبت بریس های فلزی بسیار سبکتر و خوش فرم ترند.

بریس A (A-Braces)

 این نوع بریس ها به شکل A هستند که برای ارتودنسی بزرگسالان مناسب است.

اسپرینگ الاینرها

 به این بریس ها دستگاه تراز یا الاینر بهاری هم گفته میشود زیرا استفاده کننده اغلب احساس ناخوشایندی که با سایر دستگاه ی ارتودنسی تجربه میکنند را با این بریس ها حس نمیکند. با این حال، این الاینرها فقط شش دندان جلو و پایین را تراز یا صاف می کنند.

بریس سلف لایتینگ

 این بریس ها از بهترین دستگاه های ارتودنسی موجود در دنیای امروزی ما هستند. بریس سلف لایتینگ برای بزرگسالان بسیار مناسب هستند زیرا نسبت به بقیه بریس ها به تنظیمات و مراجعه کمتری به مطب بهترین متخصص ارتودنسی نیاز دارند.

بریس دیمون

بریس دیمون برخلاف انواع دیگر بریس ها، از اسلایدها به جای اتصالات سیمی استفاده می کند. نصب آن ها آسان است، نیاز بسیار کمی به تنظیم دارند زیرا خودشان قابلیت تنظیم دارند.

رفرنس





:: موضوعات مرتبط: سلامت دهان و دندان , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله سلامتی و آدرس salamatmag.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com